top of page

MY STORY

Joy Bosz

Je kan mij kennen van mijn YouTube en Instagram genaamd Beautynezz die ik in 2014 heb gestart. In de 10 jaar dat ik bezig ben heb ik een bereik van ruim 530.000 volgers op Instagram en op Youtube ruim 560.000 abonnees opgebouwd. Sinds 2 jaar ben ik bezig met TikTok waar ik ruim 200.000 volgers heb.

 

Ik begon met filmpjes maken over de middelbare school, make-up en fashion. Eigenlijk alles waar een tienermeisje mee bezig is. Inmiddels is mijn doelgroep met mij meegegroeid wat ik enorm bijzonder vind.

 

Dankzij social media heb ik mijn eigen TV-programma gehad voor Nickelodeon, een kledinglijn mogen ontwerpen voor het kledingmerk van Nikkie Plessen en 5 jaar lang een schoolcollectie ontworpen voor Hema. In 2023 heb ik meegedaan aan het NPO programma 'Au Pairs VIPS' in Los Angeles.

 

​

​

Joy_Denyza-115_edited.png

A YEAR OF JOY

In een week vol met verplichtingen en deadlines vind ik het belangrijk om alles op een rijtje te zetten: afspraken, taken en mijn doelen voor de toekomst. Daarvoor gebruik ik mijn vertrouwde agenda, notitieboek en dagboek. Ik heb gemerkt dat het opstellen van een overzicht mij helpt om mijn gedachten te ordenen en mijn prioriteiten helder te krijgen. Dit moment van rust en reflectie beschouw ik als een vorm van selfcare. Het opschrijven van mijn plannen en doelen helpt mij ook om ze beter te onthouden

bottom of page